.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمایت مجدد نیازآذری از استاندار
شمال نیوز: بنده به عنوان عضوی از مجمع نمایندگان مازندران اعلام می‌کنم که مجمع نمایندگان از این مدیر جهادی حمایت می‌کند، تصریح کرد: ایجاد وحدت و همدلی نیاز امروز مازندران است، برای همین مجمع نمایندگان مازندران با پشتیبانی از دولت و حمایت همه‌جانبه از استاندار مازندران برای برون‌رفت مشکلات اقتصادی و توسعه یافتگی مازندران تلاش می‌کنند.

شمال نیوز: نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت، ایجاد وحدت و همدلی نیاز امروز مازندران است.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز از بابل، حسین نیاز‌آذری در جلسه هم‌اندیشی کارفرمایان و کارآفرینان صنایع شهرستان بابل در شهرک صنعتی رجه ،تقویت بخش تولید و خدمت به صنعتگران و تولیدگران در راستای منویات مقام معظم رهبری را از دیگر اهداف برگزاری این جلسه برشمرد وخاطرنشان کرد: جای بسی خوشحالی است استاندار مازندران به دور از نگاه سیاسی با یک رویکرد اجرایی در راه توسعه مازندران گام برداشته است.

این مسئول با اعلام اینکه بنده به عنوان عضوی از مجمع نمایندگان مازندران اعلام می‌کنم که مجمع نمایندگان از این مدیر جهادی حمایت می‌کند، تصریح کرد: ایجاد وحدت و همدلی نیاز امروز مازندران است، برای همین مجمع نمایندگان مازندران با پشتیبانی از دولت و حمایت همه‌جانبه از استاندار مازندران برای برون‌رفت مشکلات اقتصادی و توسعه یافتگی مازندران تلاش می‌کنند.

وی همچنین درادامه، توجه به بخش کشاورزی را از مهم‌ ترین مولفه توسعه اقتصادی در شهرستان بابل برشمرد.

وی بابیان اینکه، اینکه با سود بانکی 28 درصد نمی‌توانیم از واحدهای صنعتی و تولیدی حمایت کنیم، تصریح کرد: کارگروه‌های ویژه در مجلس برای ایجاد قوانینی برای رفع مزاحمت واحدهای صنعتی و تولیدی هستند.

مهندس نیاز‌آذری افزود: صنعتگران در حقیقت ایثارگران عرصه تولید در کشور هستند.

این مسئول بااشاره به اینکه این جلسه با هدف عزم جدی برای برون‌رفت کشور از مشکلات اقتصادی تشکیل شد، افزود: امیدواریم با عزم ملی و مدیریت جهادی بتوانیم نسبت به رفع مشکلات اقتصادی اقدام کنیم.

نماینده مردم بابل درمجلس شورای اسلامی بابیان اینکه جای بسی تاسف است 108 واحد صنعتی در مازندران در گرو بانک‌ها قرار ‌دارند افزود: باید تدابیری اندیشیده شود تا از این شرایط سخت عبور کنیم.

مهندس نیاز‌آذری درپایان بابیان اینکه، با سود بانکی 28 درصد نمی‌توانیم از واحدهای صنعتی و تولیدی حمایت کنیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر کمیسیون‌های سیزده‌گانه مجلس در حال ایجاد کارگروه‌های ویژه و ایجاد قوانینی برای رفع مزاحمت واحدهای صنعتی و تولیدی هستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

همشهری 27 ارديبهشت 1393
جناب نیاز گیر دادی ها ! کسی با همشهری شما کاری نداره . بتازه که فعلا نوبت اونه . شما هم اسوده بخواب . شهر امن وامانه .
نا شناس 27 ارديبهشت 1393
برخي ديگر نمايندگان بياموزند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.979 seconds.